^Powrót na górę

logo

W dniach 14-15.05.2019 r. 18-sobowa grupa uczniów naszej szkoły  pieszo przemierzała szlaki Beskidu Sądeckiego. W pierwszym dniu zdobyliśmy szczyt Góry Parkowej, gdzie ze względu na sprzyjające warunki atmosferyczne ulepiliśmy... bałwana. Pogoda sprawiła właśnie takiego psikusa, że w połowie maja zamiast  wiosennego rajdu mieliśmy zimową wyprawę. Następnie nasze kroki skierowane były ku szczytowi Jaworzyny Krynickiej. Dzięki obecności byłego wikariusza zgłobickiej parafii ks. Roberta Maślaka w schronisku została odprawiona Msza św. Kilka wieczornych godzin wykorzystaliśmy na posiłek regeneracyjny, wpis do książki pamiątkowej oraz zasłużony odpoczynek. Drugi dzień przeznaczony był na zejście z Jaworzyny i dojście do Żegiestowa, skąd mieliśmy wyruszyć w drogę powrotną do Zgłobic. W ciągu dwóch dnia przeszliśmy trasą długości ok 27 km, co jak na takie warunki jest bardzo dobrym wynikiem. Wszyscy dzielnie się spisali i z niecierpliwością czekają na kolejny rajd.

Więcej zdjęć w galerii - kliknij

Michał Powroźnik
Bartosz Łaśko

Przedstawiamy zdjęcia dzieci z klas I-III, które brały udział w programie Żółty Talerz w naszej szkole.

Zdjęcia do zobaczenia w galerii - kliknij

Program "Żółty talerz" w naszej szkole